It’s just about faith.

De ce am ales numele „hopequeen19”? Este o intrebare pe care un prieten mi-a pus-o citindu-mi „about  me”-ul. Pai .. la inceput, sincera sa fiu, habar n’aveam ce nume sa aleg. Dar m-am gandit la credinta. La speranta, la teluri (idealuri,vise, cum vrei sa le spui), la ceea ce crede  fiecare dintre noi. Consider ca in aceasta lume, atat cat „stam” avem dreptul de a alege. A alege cum sa traim, pentru ce si cu cine sa traim. Si chiar daca alegem sa continuam sa ne ridicam dupa ce am cazut… De aceea am ales „hope”. Vorba aceea „Speranta moare ultima”…

Ar fi multe de spus dar in general prefer sa cred ca Speranta este un bun motiv de a te ridica, chiar daca esti la pamant si simti ca nimic/nimeni nu te mai poate ajuta 🙂

Aa. Si de ce 19? Din doua motive.

Primul:este numarul meu norocos.

 Al doilea: blog-ul l-am creeat aseara,deci…19 octombrie . Si cu asta am incheiat primul articol.

~ de legalalien19 pe 19 octombrie 2009.

3 răspunsuri to “It’s just about faith.”

  1. Chiar vroiam sa te intreb de ce „Hopequeen19”! 🙂

  2. Ne trebuie mai multi recruti ca tine! Caporal Speranta :))..altfel mi-e teama ca razboiul e deja in mainile lor..

  3. Imi place articolul asta . Am simtit ca e natural. 😀

Lasă un comentariu