Let it snow…

Daca ati dat click v’ati putut da seama despre ce as vrea sa povestesc azi. Aseara un prieten mi-a amintit de aceasta melodie , care nu are cum sa nu  iti placa, oricat de rocker/rapper/what you are ai fi.  „Let it snow, let it snow, let it snow…”.Chiar de curand am vorbit cu (,) cativa dintre colegii mei (cei mai apropiati) si BOOM! Am ajuns si la iarna, la Craciun, la acea frumoasa perioada a lui Decembrie , in care majoritatea oamenilor cumpara cadouri, impodobeste bradul, trimite felicitari si urari de bine rudelor/prietenilor/cunoscutilor. E adevarat, cam toti spun ” e perioada in care trebuie sa fim mai buni, mai prietenosi, sa  mergem la biserica, sa cantam colinde si sa-l asteptam pe Mos Craciun cu sacul in spate” .  Da, e adevarat. Se sarbatoreste o zi foarte importanta in Biserica Ortodoxa, si nu numai, si aceea – Nasterea lui Iisus Hristos.

Bun. Am clarificat si asta. Dar de ce numai in acea perioada ( 22 dec – 28 dec) sa fim mai buni, mai iertatori, mai interesati de soarta rudelor/prietenilor/cunoscutilor ? De ce nu putem sa fim la fel pe parcursul intregului an? De ce suntem atat de actiati dupa bani si atat de constransi de griji ? ( nu ma refer la voi, ci mai mult la adulti, ma refer la un comportament des intalnit la vecinii/prietenii/ cunoscutii mei mai in varsta). Si repet: de ce? Singurii care putem schimba asta suntem tot noi. Eu pot alege cum sa traiesc, cum sa gandesc. Craciunul este ca un punct comun , in care toti se intalnesc si sunt ei insisi. Asa vad lucrurile. De Craciun zambim ( unii dintre noi) chiar si fara motiv. De Craciun cantam colinde. De Craciun ne sunam toti prietenii/cunoscutii, de Craciun ne suportam rudele pe care , de ex, prin ..martie.. sau august, sau septembrie, nici nu le sunam. Este ceva ciudat. Si totusi se intampla, an de an. Mie personal imi place Craciunul . Este o sarbatoare care aduce voie buna si multa liniste. Cel putin mie. 😀 Dar ma gandesc ca viata noastra ar fi mai frumoasa daca ne-am comporta asa in fiecare zi a anului.

Si totusi voi continua sa repet „Let it snow, let it snow, let it snow…”

~ de legalalien19 pe 29 octombrie 2009.

2 răspunsuri to “Let it snow…”

  1. \:D/ OMG!! Abia astept Craciunul :))

  2. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un comentariu