Cu tine

Lumina este tinta. Intunericul ma sperie. Numai daca ma tii de mana pot reusi. Sunt mica, stiu. Am nevoie de tine . Tine’ma de mana acum, si nu’mi da drumul. Nu stiu drumul singura. Si chiar daca l’as sti, nu as vrea sa ajung acolo fara tine. Stiu ca poti mai mult. Stiu ca esti puternic !

Ridica’ti privirea din pamant. Ochii tai oglindesc trecutul, prezentul si viitorul.  In ei gasesc energia de care am nevoie. Deci ridica’te ! Priveste inainte si zambeste !

Soarele o sa apuna si vei vrea sa fi acolo . In spate sunt ei . Cei care nu te lasa sa visezi . Si de fiecare data cand ii privesti ochii tai nu mai stralucesc atat de tare. Desi ii invingi, te doare. Ai vrea sa nu se ajunga aici.Ai vrea ca si ei sa vina cu tine. Si eu mi-am dorit asta. Dar i-am lasat in urma. Cand i-am prins de mana , m-au alungat. Au spus ca nu sunt ca ei . Si am fugit. Am fugit, ca sa nu mor. Ca sa nu ma sting.

Dar nu e timp pentru regrete. E timpul sa alergi. Sa alergi catre ea . E departe si ascunsa. Dar numai cautand vei gasi. Eu am nevoie de tine. Tu ai nevoie de mine. Desi nu o spui, stiu ca vrei sa fii acolo .

Nisipul este cald si nerabdator. Soarele te ghideaza. Marea te asculta. Ea nu uita nimic. Iti va aminti mereu unde esti.

Eu sunt aici. Iti voi canta. Hai sa fugim .  Hai spre lumina !

Alaturi

~ de legalalien19 pe 13 februarie 2010.

Lasă un comentariu